Vissza a suliba
2016. szeptember 01. írta: Femmefatale

Vissza a suliba

Ezzel a nappal én is megkezdtem a második, és egyben utolsó évemet a divattervező szakon.

Amikor reggel felkeltem még nem volt kikészítve a ruhám, ami egyáltalán nem rám vall, így hát leültem a szekrényem elé és nézelődni kezdtem. Hirtelen megint gimisnek éreztem magam és eszembe jutott az egyik kedvenc filmem, az 1995-ös clueless, és arra gondoltam, vajon mit venne most fel Cher? Ekkor megpillantottam a 90-es évek beli svájci bőr szoknyámat, ami tökéletes választásnak bizonyult. Egy hátul mélyen kivágott fehér basic felsővel kombináltam és egy kis fekete bőr hátizsákkal. Persze a teljes szetthez a térd zokni és az oxford stílusú lakk cipő sem maradhatott el.

Köszönöm a segítséget Cher! :D

img_0957.JPG

img_0979.JPG

img_1024.JPG

img_0974.JPG

img_1061.JPG

img_1078.JPG

img_1084.JPG

img_1098.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr6411668222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása