Napi outfit
2016. szeptember 14. írta: Femmefatale

Napi outfit

img_1125.JPG

A vintage dolgok iránti rajongásomat most ezzel a nyárias ruha szettel szeretném még tovább fokozni. Szerencsére még nagyon szép,napsütéses időnk van,ezért van még lehetőségem mutatni Nektek néhány ruhát a nyári ruhatáramból.

Egy egyszerű, csíkos egyberuhát vettem fel, ezzel a hozzá illő gyönyörű Beresford márkájú amerikai rizsszalma kalappal, amely az 1990-es évekből való. Ez a kalap azért is különleges, mert az egyik kedvenc vintage boltomból, a Frankel Leó utcában található Ómama Antikból kaptam, egy számomra nagyon fontos személytől. A kék-fehér csíkos nyaklánc is az Ómama Antikból van, ami tökéletesen passzol a cipőhöz és a táskához. A táska egyébként szintén nem mai darab, de pontosan nem tudnám megmondani, mert egy öreg nénitől vettem egy balatoni bolhapiacon. 

Én a ruháimat és kiegészítőimet szeretem nem szokványos helyekről beszerezni, és ezzel is biztatnék mindenkit, hogy merjetek különlegesen öltözködni és ne mindig a tömeg után menni! :)

 

img_1160.JPG

img_1155.JPG

img_1143.JPG

img_1150.JPG

img_1203.JPG

img_1184.JPG

img_1165.JPG

img_1215_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr511704743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása