Miért éppen femme fatale?
2016. szeptember 19. írta: Femmefatale

Miért éppen femme fatale?

Szerintem már sokan tudjátok, miért ez lett a blogomnak a címe, de aki nem,és kíváncsi rá, az most megtudhatja. Sok időbe telt, mire kitaláltam mi lenne az a név, amivel meg tudok elégedni. Mindenképpen valami olyat szerettem volna,amiben nincs benne a nevem, de mégis én vagyok.

Mostmár lassan két éve, hogy magamra tetováltattam a femme fatale feliratot. Azóta nagyon sok minden történt velem és még fog is,de ez az egy úgy tűnik maradt és maradni is fog. Ez nem feltétlenül a legpozitívabb tulajdonságom,amit hirdetni kéne, de azt hiszem nem szeretnék képmutató lenni és csak a jókat előtérbe helyezni. Igazából mutogatni sem szoktam, mert nem azért csináltam, de egy-egy ruhadarabomból néha előbukkan.

Ami pedig az outfitet illeti, nem így képzelnétek el a Végzet Asszonyát, igaz? Hát én sem.:D Szándékosan nem úgy öltöztem fel, de ha megnézitek az előző bejegyzéseimet, mindig máshogy nézek ki. Ez azért lehet, mert ahogy a hangulatom változik, úgy szinte a stílusom is. A laza és elegáns ruhákat egyaránt szeretem, de a legjobban ezt a kettőt vegyíteni. Ahogy ezt most is megtettem a csipke felsővel és az ultravintage mom jeans nadrágommal.

Ha érdekesnek találtatok, kövessetek az instagramon is, ahol laurahamori néven vagyok jelen, vagy a Femmefatale facebook oldalon! :)

img_1312.JPG

img_1316.JPG

img_1325.JPG

img_1330.JPG

img_1278.JPG

img_1321.JPG

img_1305.JPG

img_1341.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr4911727911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása