Hogyan éljünk divattervezőként Bécsben?
2016. július 13. írta: Femmefatale

Hogyan éljünk divattervezőként Bécsben?


img_1557_1.jpgMár nagyon régóta nem írtam új bejegyzést,pontosabban három hete,ugyanis ez idő alatt Bécsben voltam, és egy ottani divattervezőnek, Maurizio Giambranak dolgoztam.( http://www.mauriziogiambra.com/ )

Maurizio eredetileg a film szakmában dolgozott, hat éve kezdte csak el a ruhatervezést.Ruháit és kiegészítőit leginkább az idősödő korosztályú,elegáns gazdag nőknek tervezi,a bolt megjelenését és hangulatát is az elegancia és a letisztultság tükrözi. A filmezés során nagyon sok híres emberrel kötött ismeretséget, a vevői közt is leginkább tehetős emberek szerepelnek, ami érthető is, mivel egy átlag fizetésű ember nem biztos, hogy megengedhet magának ekkora összegű ruhákat.

img_1564_1.jpg

 

img_1548_1.jpg

img_1559_1.jpg

A munkám során kicsit izgultam is, amikor ennyire drága ruhákkal kellett dolgoznom, ezért én többnyire csak kisebb varrásokat vállaltam,illetve inkább Maurizionak segítettem adminisztrációs feladatokban, a vevőknek a ruhapróbában, meg úgy általában a bolt rendben tartásában.


img_1630.JPGimg_0772_1.jpg
Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem ez alatt a három hét alatt, de talán az volt a legnagyobb élmény számomra, amikor Maurizio meghívott, hogy segítsek a divatbemutatója lebonyolításában. Az esemény egy villában került megrendezésre, ahol csak befolyásos emberek vehettek részt. A meghívottak közt szerepeltek színészek,modellek és tervezők is. A buli végig nagyon jó hangulatban telt, hatalmas volt a nyüzsgés és néhányan még a medencében is fürödtek. Én a modellekre segítettem feladni és levenni a ruhákat,megigazítottam,ha valami nem úgy állt, és az ajándékzacskókba rakosgattam a vevők részére szánt meglepetéseket.

img_1493.JPG

fashionshowparty-8752-400x600.jpg

fashon-show-party-9160-400x600.jpg

fashionshowparty-9364-900x600.jpg

Aminek nagyon örültem, hogy utolsó nap kaptam Mauriziotol egy selyem blúzt, hogy mindig emlékezzek rájuk, na nem mintha ezeket az élményeket bármikor is elfelejteném. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr398883292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása