"A Martens bakanccsal nem bírtam várni"
2016. október 14. írta: Femmefatale

"A Martens bakanccsal nem bírtam várni"

Mostanában sajnos nem voltam valami aktív, mert nagyon készülök a vizsgamunkámra és nincs túl sok időm, de ezen megpróbálok változtatni és több bejegyzést közzé tenni. Az utolsónál pl. még kabát sem volt rajtam, azóta az időjárás eléggé megváltozott. Én olyan típusú ember vagyok, aki minél több ideig megpróbálja elhúzni, és csak azért sem vesz fel téli kabátot ősszel, ezért most is csak a jól bevált farmerkabátot vettem fel, egy vastag pulcsival. Persze a cipő kérdésnél én is megtörtem, a Martens bakanccsal nem bírtam várni, pláne, hogy kb. egész évben arra várok, hogy télen végre megint felvehessem. Jó, tudom, nincs még tél, de akkor is.

Egyébként néha már én találom viccesnek, hogy mindig máshogy nézek ki, dehát a bennem levő összes személyiségnek szüksége van egy külön ruhatárra.Haha. De remélem ezáltal kicsit mindenki megtalálja bennem a saját stílusát és érdekesnek tartja amiket postolok. Ennek örömére hétvégén újabb érdekes bejegyzéssel, és megint egy teljesen más stílusú outfittel jelentkezem, mert meghívást kaptam a Mercedes-Benz Fashion Week szombati napjára, úgyhogy mindenki figyeljen majd, akit érdekel. Addig is az instagramon laurahamori néven követhettek, vagy a facebookos Femmefatale oldalamon.

img_1759.JPG

img_1787.JPG

img_1835.JPG

img_1777.JPG

img_1885.JPG

img_1852.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr1411807219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása