Back to the 90's
2016. november 06. írta: Femmefatale

Back to the 90's

img_1105.JPG

Ahogy azt már megszokhattátok(remélem), ismét egy izgalmas bejegyzéssel álltam elő. Mindig igyekszem olyan képekkel és témákkal készülni, amik valamilyen szinten eltérnek a többi divatbloggertől. A halloweeni Mia Wallace jelmezem sokaknak nagyon tetszett és az eddigi legtöbb emberhez jutott el, ennek nagyon örülök és köszönöm Nektek!!:) Ebből azt szűröm le, hogy tényleg van igény a különleges, nem sablonos postokra és ez is nagy örömmel tölt el. (Aki nem látta a képeket, megtalálja a Femmefatale facebook oldalamon, vagy az instagramon, ahol laurahamori néven vagyok jelen.)

Korábban volt már 90-es éveket idéző postom, de ezúttal kicsit jobban beleástam magam. Mivel amúgy is vintage stílusú ruhák iránt érdeklődöm, és divattervező tanulmányaimnak köszönhetően sokat is tudok a különböző korszakokról, így nem esett nehezemre ez az összeállítás sem, már csak a megfelelő környezetet kellett megtalálni. 

A 90-es évekre jellemző volt az alapvetően laza, sportos viselet, a farmer-poló kombó számított az utcai viseletnek, ezért én is egy mom jeanst és egy sima, fehér polót vettem fel kiindulásnak. Hajviseletnek pedig most ezt a két rózsaszín bársony hajgumis copfot álmodtam meg, de mindenféle színes hajgumik meg csatok elterjedtek voltak. A fakó és a neon színek egyaránt kedveltek ekkoriban, én személy szerint nem szeretek semmilyen neon ruhát, ezért pasztellesebb vonalon indultam el, és inkább a hátteret szerettem volna színesebbre. Szerintem meg is találtuk a tökéletes hátteret a graffitikkel és kőtörmelékekkel együtt, amik kissé tróger hatást eredményeznek, én pedig ezt figyelembe véve, teljesen átszellemülve pózolgattam.:D Ezen a napon egyébként is lázadtunk a barátnőmmel, Eszterrel, akinek a nyuszis maszkot és a képeket is köszönhetem.

img_1101.JPG

img_1100.JPG

img_1102.JPG

img_2333.JPG

img_1099.JPG

img_1104.JPG

img_2479.JPG

img_1103.JPG

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr911924443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása