A vintage az új fekete
2016. augusztus 07. írta: Femmefatale

A vintage az új fekete

Pop Sick Vintage

1520657_422164611318555_5155388032331411064_n.png

Két évvel ezelőtt az interneten böngészve teljesen véletlenül akadtam rá a Pop Sick Vintage nevű honlapra. Mivel mindent imádok, ami vintage, egyből felkeltette az érdeklődésemet és gondoltam meglesem. Jobban nem is tehettem volna, ugyanis ráleltem életem fürdőruhájára. Szó szerint. Egy Valentino fürdőruhára, ami azóta is a szívem egy részét képezi, és aki ismer tudja,hogy anélkül el sem indulnék nyaralni.

A webshopot egyébként egy testvérpár üzemelteti, Szerján Kriszta és Orsi. Egy kicsit sikerült belelátnom a munkájukba, amikor modellkedtem nekik és meg kell hagynom,rengeteg időt és energiát fordítanak ebbe a bizniszbe. 

Ha egyedi és vintage stílusú ruhákra, vagy kiegészítőkre vágytok, mindenképp látogassatok el a https://popsickvintage.com/ weboldalra,nem fogjátok megbánni.;) Addig is hoztam Nektek néhány képet kedvcsinálónak, amiket ugyanúgy megtaláltok a webshopon.

imgp7333b.jpg

imgp7441.jpg

imgp7390b.jpg

imgp7700.jpg

imgp7780.jpg

imgp7918.jpg

imgp7974.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr959350234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása