Városnéző outfitek
2016. augusztus 24. írta: Femmefatale

Városnéző outfitek

A héten Esztergomba látogattam a barátnőmhöz, ezért összeállítottam két különböző stílusú városnéző szettet, amikről úgy gondoltam, hogy beleillenek a város hangulatába.

Az elsőnél egy vintage magasított derekú farmer nadrágot vettem alapul, és mivel mindenképp ki szerettem volna próbálni az új bordó rúzsomat, ezért egy színben hozzá illő kötött felsővel párosítottam. Kiegészítőnek ezt a fake zarás szemüveget és a nagymamám szekrényéből szerzett barna bőr hátizsákot viseltem.

A második összeállítás romantikusabb hangulatú, ami akár egy elegáns dunaparti vacsorához is illik. Ennél a szettnél inkább a kék kiegészítőkre fektettem hangsúlyt, amik feldobják a basic fekete alsó+fehér felső kombót.

img_0775.JPG
img_0789.JPG

img_0816.JPG

img_0786.JPG

img_0806.JPG

img_0799.JPG

img_0810.JPG

img_0914.JPG

img_0842.JPG

img_0858.JPG

img_0860.JPG

img_0861.JPG

img_0888.JPG

img_0913.JPG

img_0901.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femme-fatale.blog.hu/api/trackback/id/tr418815366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása